ONLINE

خوش اومدین به سرزمین تومون ها

تفاوتشونو پیدا کنین

  • ۰۹:۳۲

-تفاوتشونو بیابین

Shoco -🍫

هر تفاوت = 50 امتیاز منفی

لقتهقتلهص جررر😂
IC.7 (از جیمین حاملم ...دیس ایز ج ح یونو؟؟ ).A

یا خدااااا

تفاوت بین چی؟؟ مگه هردوتاشون سنجاب نیستنننننننننن؟؟؟؟؟؟

یکی بهم  توضیح بدهههههههههه

چرا هستن
من فقط حس میکنم موهای سنجاب پایینیه از سنجاب بالاییه یکم صاف تره ، نه؟
❄🎐 Baran

خوداTT

.
IC.7 (از جیمین حاملم ...دیس ایز ج ح یونو؟؟ ).A

خب تنکس گاد

فک کردم‌چشمام‌ب فنا رفتن اشتب میبینم://

اره تازه سنجاب بالاییه یه کوچولو پشمالو تره و نرم‌تر به نظر میاد*-*

عررررر من عاشق‌ سنجاباممممم

وای جرر😂😂😂
واییی
گوگولی ترهههه😭😭

من ستجاب دوس ندارم😂😂  فقط اون بالایی رو دوس دارم😭😂❤
هلی گشاد اعظم😐💔☉

ای جااانن چ کیوتهههههههههههه*-*

++

.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
وان آس یه ستارس★
اگه شما حمایت کنین✌✊✊
بیشتر میدرخشه★♥★

Start:27 January 2021
---------------------------
👈 Main web: 👉 ONEUS.BLOG.IR