ONLINE

خوش اومدین به سرزمین تومون ها

Light Us Photo Teaser

  • ۰۸:۳۷

ђєlเ ŞHĮİ ...

من کجام اینجا کجاس؟

من برای چی اینجا رو فالو کردم؟ /:

 

اون روی ماهی گلیم فعال شد یکی ب من توضیح بده/:

ها😐😂؟
چی کی کجا😐😂
چخبره اصا😐😂
ђєlเ ŞHĮİ ...

بهار تویی/:

 

اینجا کجاس؟

وب کیه / چیه؟

وای اره😐😂

وب دوم وان آسه😐😂👆

(وی قالب اینجا را زیاد عوض میکند😂)
ђєlเ ŞHĮİ ...

اها/:😂

 

 

قالب میعوضی ی پست بزار بفهمم‌😂😂😂

 

تا الان کلی اینجوری شدم یادم میره/:

ماهی گلی شدم😊💔

جررر
چشم😂😂

درک میکنم😐😂👆
برا وب خودتم این اتفاق برام افتاد😐😂
یه ربع میگفتم اینجا کجاس😐😂
ђєlเ ŞHĮİ ...

😂😂❤❤

 

 

جرررررر😂😂😂😂

من وب گلسا رو یادم رفته بود روم نمیشد بپرسم اینجا کجاست و تو کی هستی😂😂😂

قخققحضصث
وای
پارممم😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
وان آس یه ستارس★
اگه شما حمایت کنین✌✊✊
بیشتر میدرخشه★♥★

Start:27 January 2021
---------------------------
👈 Main web: 👉 ONEUS.BLOG.IR