ONLINE

خوش اومدین به سرزمین تومون ها

بسم الله

  • ۰۲:۳۱

خب

هوان وونگ

رنگ موهاشو عوض کرده(بلوند کرده)

و خلاصه که

آماده باشین😐✨

بعید نیس فردا بگن کامبک داریم😐✨

خب

همین دیگه:)

گفتم بتون بگم که از الان آمادگی داشته باشین

 

Shoco -🍫 (عاشق پیشه ناری :| )

وات ده فاز ینی چییییی😨😨😨

ایش پسره ی عوضی چقدر جیگر شده :/

هومم...
حالا احتمال میدن ریپکیج باشه..
حجنتغحت5ثثق
خیلیی عررر
Choi Mia

عررررر چه خوشمل شده•~•

.
FATIKPOPER

چرا همه ایدلا از اذیت کردن و سکته دادنه فناشون لذت میبرن:)))؟...

ماعم تا ی جایی تحمل داریم لنتیا:)))...

حاح هارتم..کافاثطا مراعات مارو نمیکنن مخصوصا منه کیپاپر ک از همه طرف اتک هارت میخورم:)))....حاح خب هارتم:)))................................................................................................................

هقق😭😭😭😭
حالا ما به کنار
خودشون خسته میشننننننننن
.
Shoco -🍫 (عاشق پیشه ناری :| )

وای من ریپکیج خیلیییییییی دوووووست🤧🤧🤧😭

من ندوس😭😂
البته اگه فاصلش با کامبک قبلی کم باشه دوس دارم😐😂
الان دارم دعا میکنم که ریپکیج باشه مال وان آس
خستن بدبختا😭
Yasi _Fantasy

وای خدا کنه زود بگن

مامانم داره منو میکشه :/(آخه تازه فن واناسش کردم :/)

مامانم بیشتر از من ذوق داره :/

تازه بابام میگه کاش بی تی اس کامبک بدن مامانم میگه کاش واناس :/

جرمم
واییی پارمممممم😂😂😂😂
مامان منم تومونه ولی مث خودم حوصله کامبک نداره:/
خیلی درسدر داره کامبک😭😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
وان آس یه ستارس★
اگه شما حمایت کنین✌✊✊
بیشتر میدرخشه★♥★

Start:27 January 2021
---------------------------
👈 Main web: 👉 ONEUS.BLOG.IR