ONLINE

خوش اومدین به سرزمین تومون ها

موزیک ویدیو a song written easily یه ساله شد

  • ۰۵:۵۵

موزیک ویدیو a song written easily یه ساله شد😍😭

خیلیا با این اهنگ تومون شدن

و خیلیا رو هم دیدم که کلا با این اهنگ کیپاپر شدن..

خیلی موزیک خاطره انگیزیه

مثل پارسال ، امسالتون رو هم با این اهنگ شیرین کنین

بیاین یکم به ویو های این ام وی اضافه کنیم

فقط بخاطر پسرا که تونستن همچین موزیک بی نظیری رو بخونن

youtube link (oneus)

youtube link (1thek)

Yasi🙃

واییییییی من عاشق این آهنگمممممممممممممممممممممممممممم

 

محشرههههههههههههههههههههه

رپاشششش 

وکالهاششششششششششششششش

 

وای خدا مرسی که هستن

تفدهاقخحا4خنحنخل4
منممم
اصااا عالیههه ایننننننننن
ریتمش دیوونه کنندسسسسسسسسس
lisa kpop

من عاشق این موزیک ویدیو و آهنگ هستم من با همین موزیک ویدیو عاشق پسرا شدم من به شدت عاشق پسرام هستم 

بایسم توی گروه: ریون و سوهو و لیدو

این اهنگ واقعا محشرهههه😭😭
عرر هیونگ لاینننن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
وان آس یه ستارس★
اگه شما حمایت کنین✌✊✊
بیشتر میدرخشه★♥★

Start:27 January 2021
---------------------------
👈 Main web: 👉 ONEUS.BLOG.IR