ONLINE

خوش اومدین به سرزمین تومون ها

هدف فندوم برای استریم یوتیوب و اسپاتیفای

  • ۰۵:۲۶

هدف استریم یوتیوب: 
- دو و نیم میلیون بازدید در 24 ساعت
- لایک تا 125 کا در 24 ساعت
قوانین استریم در یوتیوب

--------

هدف استریم اسپاتیفای: 

ترک Black Mirror:

90K

 کل آلبومه BINARY CODE:

250K

قوانین استریم در اسپاتیفای

 

-منبع: @ONEUS_IRAN

ђєlเ ŞHĮİ

بیداری؟؟

 

*-*

اره😂😂

دارم قالبا رو اماده میکنم😂
تو چرا بیداری
ђєlเ ŞHĮİ

من خابیده بودم

 

ساعت ۳ بیدار شدم دیگه خابم نبرد😐💔

عه..
پشت هم زیاد پلک بزن خوابت میبره 😂❤👀
امتحان کردم جواب داده😂👌
ђєlเ ŞHĮİ

من نمیخام بخابم کرم دارم:|

بعد حوصله ندارم پلک بزنم من:|

درک میکنم 😐😂
منم باید 9 پاشم درس بخونم ولی حوصله ی خوابیدن ندارم😐😂
همدردیم😂👆
ђєlเ ŞHĮİ

😂😂😂

پس درک میکنی چرا نمیخابم😂😂❤❤

 

هیچ کس پستی نمیزاره حوصلم سر رفته

حالا کافیه ی دیقه برم یزره بخابم پا شدم همه باهم قرار گزاشتن همون موقعی ک خابیدم پست بزارنTT_TT

تدهذذه ارهه

لنتی ساعت 5 ضب پست میخوای؟؟؟؟؟ههلغههغ پارم
ђєlเ ŞHĮİ

اره خب بیان تنها سرگرمیه منه😐💔

اهاا..

.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
وان آس یه ستارس★
اگه شما حمایت کنین✌✊✊
بیشتر میدرخشه★♥★

Start:27 January 2021
---------------------------
👈 Main web: 👉 ONEUS.BLOG.IR