ONLINE

خوش اومدین به سرزمین تومون ها

یه چالش کوچیک

  • ۰۳:۲۲

یه چـــالـــــــش برای تــــــومـــــون ها

بیاین ادامه...

حوصلم سر رفته بود..

یکم هم درباره پسرا نگران بودم:/

خلاصه گفتم همه از این جو در بیایم چندتا سوال اوردم که میخوام جواب بدین😐🔪😂

نزدیک عیدی هم یکم سرگرم شین

-------

1-چند وقته تومون شدین؟

2-چطور تومون شدین؟

3-به نظرتون در اینده کجان؟

4-بایستون؟

5-بایس رکر؟

6-وکال گونهی یا سوهو؟

7-رپ ریون یا لیدو؟

8-دنس هوان وونگ یا قدش؟(اسکی😐😂)

9-چیه کمپانی ار بی دبلیو برای وان آس بده؟

10- چیه کمپانی براش خوبه؟

11-وان وی رو میشناسین؟ 

12-اگه اره چند وقته فنشونی؟

13-بایست کیه؟

اگه هم نه پاشو برو اینجا بشناسشون😐🔪🔪🔪😂

"اصا وان وی زندگیه.. زندگی.. کافیه یکم پیش برین.. دیوونشون میشن😂"

14-فن مامامو هستین؟(برا اطلاعات عمومی خودم پرسیدم😐😂)

15-به نظرت کدوم کامبک حقش بود برد داشته باشه؟

"همونطور که میدونین شایدم نمیدونین ، وان آس تا حالا موفقیتای زیادی داشته ولی هنوز هیچ بردی توی موزیک شو ها نداشته... با همین کامبک دویل هم نتونست بردی کسب کنه.. در حالی که همه چیشون خوب بود ولی...ولش...

حقیقتا نمیخوام این پستو درگیر این مسئله کنم.. اگر سوال داشتین در این مورد بگین کامل توضیح بدم.."

16-کاپل مورد علاقت از وان آس؟

17-تو دعوای بین سوهو و لیدو کدوم یکی مظلوم تره؟

18-بخوای البوم بخری ، کدومو میگیری؟

19-کاور مورد علاقت از پسرا؟

20-اهنگ مورد علاقت؟

21-اگه بخوای کسیو تومون کنی کدوم اهنگو بهش پیشنهاد میکنی؟

22-چند نفرو تونستی وارد فندوم کنی؟

23-تو این کامبک..پروموشنای no diggity رو بیشتر دوس داشتی یا rewind؟

24-اهنگ مورد علاقت از البوم DEVIL?

خب دیگه..

جواباتون رو بگین..

با تشکر😊😂

منتظرتونم^^

"نصف شبی سوال خوبی به ذهنم نرسید:/😂"

اوه راستی

قبل این هم یه پست گزاشتم

اونو هم چک کنین

کلیک

k.poper forever

1-تقریبا 6 ماهه  2-از توی یوتیوپ به گروه وان آس ریکت دیدم عاشقشون شدم

3- صدر جدول های بیلبورد  4-من ot6 ام ولی اگه بخوام ینفر رو انتخاب کنم .. لیدو

5- ام.. هوانوونگ  6- هردو محشرن اما سوهو .. دیوانه کنندست

7- وای بین این دوتا چطور انتخاب کنم .. 8- دنسش *-*

9- شاید بشه گفت این مشکلاتی که با شبکه های کره داره..

10 - کمپانی ازشون حمایت میکنه و موزیک ویدیو های با کیفیت میسازه..

11- بلی  12- همون اندازه که فن وان آس بودم  13- هارین

14- اونم بله  15- همه کامبک ها فوق العاده محشر بودن و کاملااا حقشون بود .. مخصوصا من به این فول البوم اخر خیلیی امید داشتم..

16- کاپل خاصی ندارم ولی لیون خیلی کیوته ^^

17- سوهو -_-  18- حقیقتا منظورتو نفهمیدم ولی ازین کامبک اخر اگه بخوام یکیو انتخاب کنم ورژن black رو میخرم

19- همشون عالیننن ولی من بدجور عاشق کاوریم از گروه H.O.T توی کینگدام انجام دادن و کاور make a wish 

20- از بین همی اهنگ هاشون to be or not to be وvalkyrie ..همرو دوست دارم اما این دوتارو بیشتر گوش میدم.

21- فکرمیکنم اهنگ lit میتونه به سلیقه همه خوش بیاد..

22- دوتا از دوستام تا به الان

23- no diggity  

24- what you doing و incomplete

 

دیگه خدانگهدار ^^

منظورم این بود که بخوای یکی از البومارو بخری کدوم میخری.. مثلا از بین DEVILو  LIVED  و LIGHT US و .. کدومو انتهاب میکنی که داشته باشیش😂

اون کاورشون واقعاااا شاهکاررر بوددددد
فک نکنم کسی باشه که ازش خوشش نیومده باشه😭

مرسی شرکت کردی
.
✨😐worldwide sakineh

چیزه یه چیزی بگم

من هنوز فنشون نشدم:/

 

دلام:/

جرر😂😂😂💛💛

پاشو برو بشناسشون و فنشون شو😐🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪😐😂
منتظرم🔪🔪🔪🔪😐😂
HILA

سلام تو مونن!!

اومدم به سوالاتت جواب بدممم

اول از همه بابت تمامی زحماتی که برای وب تو مون و وان اس میکشید ممنونم!!

1- یک هفته (من تازه تومون شدم :))

2-تو یوتیوب ام وی NO DIGGATY رو اورد وقتی دیدم خیلی خوشم اومد

3-منظور سوالتو نگرفتم :/

4-هوانوونگ :)))

5-شیون

6-سوهو

7-ریون

8-این چه سوال سختیه که پرسیدی...اممممم..هر دو :)))

9-راستش نمیدونم

10-نمیدونم

11-یکم اره

12-فنشون نیستم :/

13- :/

14-یکم شاید

15-TO BE OR NOT TO BE

16-هوانوونگ و شیون :))

17-راستش تا الان چیزی ندیدم ولی فکر کنم سوهو مظلوم تره

18-BBUSYEO....(البوم نیست ولی دوست دارم بخرمش :))

19-نمیدونم باید گروهی رو بگم یا تکی پس هر دو رو میگم...کریمینال از تهمین که هوانوونگ کاورش کرده و GOTTA GO از چانگها که همه کاور کردن به نظرم خیلی باحال و خنده دار بود :))))

20-TWILIGHT و LIT

21-NO DIGGATY

22-فقط یک نفر :)

23-REWIND

24-LEFTOVER

چالش جالبی بود مرسی که گذاشتیش!!!

سلام
خوش اومدی.

مرسیییی کهههههه
عههه
نیو توموننن
به فندوم خوش اومدییی پسسسس

عاممBBUSYEO کلا نسخه ی فیزیکالش وجود نداره ولی منم دوس داشتم فیزیکالش هم بود که بخرمش😭

مرسی شرکت کردیییییی

.
🌈Kim Mia 🌈

1_ سه چهار ماه😅

2_ام وی توبی ار ناتو بی رو دیدم😍

3_بیلبورد🤩(اون بالا بالا ها😊❤) 

4_ریون😍🍭

5_لیدو🤤

6_سوهو(ولی هر دوشون خوفه❤) 

7_ریون😎🥰(بازم هردو خوفه❤) 

8_دنسش🤤

9_معروف نیست (اگه وان اس مال کمپانی های بیگ فور بود الان خیلی معروف تر بود) 

10_همش کامبک میدن😅(اینجوری همش میبینیمشون 😍🍬) 

11_نه😢

12_گفتم که نه😢

13_گفتم نه☹️

14_بازم نه🙁

15_اِ سانگ ورایتن ایزی😍❤(اسمش درست گفتم😅) 

16_سوهو و لیدو😅(اینقد خوشم میاد همو گاز میگیرن 😅😂) 

17_سوهو😅(دعوارو شروع میکنه بعد در میره🤣) 

18_devil(ما که نمیتونیم بخریم😭) 

19_لاو سیک گرلز بلک پینک(سوهو و لیدو کاور کرده بودن😍) 

20_اِ سانگ ورایتن ایزی(عاشق این اهنگ اصلا با همین اهنگ تومون شدم🤤😍❤)

21_ همونی که تازه دادن(نو دیجیتی)حوصله نداشتم انگلیسی بنویسم 😅

22_یکی😭(اونم خواهرم)

23_no diggity(خیلی خوبه😍❤) 

24_وات یو دویینگ بیبه (فکر کنم اسمش اشتباه نوشتم😅) 

خب دستم شکست تا این همرو تایپ کردم😅

 

به به
یه ریون لاور😊🔪

اوم
ا سانگ ریتن ایزلی خونده میشه اسمش😂
اون یکیم نه دیگیتی خونده میشه😂

قتخحتغصخحلثص
کاور سوهو لیدو واقعااا بی نظیرر بودد هقققققق 😭😭😭

جرر
خسته نباشی😂😂
مرسی شرکت کردییییییییی.
❤Kpoper❤ multifan❤

۱- یه چند روز قبل از همین آخرین کامبکشون تومون شدم

۲- برنامه ی کینگدامو دیدم و اونجا برای اولین بار باهاشون آشنا شدم . هر بار با اجراهای بی نظیرشون سوپرایزم میکردن . مخصوصا سر اون اجرایی که کانسپت مدرسه داشت اصن من شاخ در اوردم از این میزان فوق العاده بودن . داشتم میگفتم اونجا باهاشون آشنا شدم ولی خب با اینکه خوشم اومده بود ازشون خیلی جدی دنبالشون نکردم . تا اینکه چند ماه بعد وب وان آسو پیدا کردم و دیگه یکم جدی تر دنبالشون کردم . ( هرچند چون طرفدار گروه های خیلی حیل خیلی خیلی زیادی هستم هنوز نتونستم کامل بشناسمشون )

۳- امیدوارم خیلییی محبوب شده باشن به طوری که توی سرتاسر جهان حرف وان آس باشه و توی بیلبورد های همه ی دنیا عکسشون زده باشه . مطمئنم که میتونن . حتی لیاقت بیشتر از اینم دارن .

۴- بایسم هووانونگه ولی عاشق همشونم😍

۵- نمیدونم.... شاید شیون؟ مطمئن نیستم همشون عالین

۶- هنوز دقیقا صداهاشونو تشخیص نمیدم راستش😐 ( بله من کلا روند شناختن یک گروهم یکم زیادی کنده😐 )

۷- همون جواب بالا😐

۸- هووانونگ همه چیش از تک تک سلول هاش گرفته تا تک تک توانایی هاش و خصوصیاتش و حرفاش عشقه😍

۹- نمیدونم والا😐 اتفاقا میخواستم اینو یه بار ازتون بپرسم که به نظرتون کمپانی آر بی دبلیو در کل کمپانی خوبیه یا بد؟ آرتیست هاش که همه بی نظیرن ولی درباره خود کمپانی و اینا نمیدونم😐

۱۰- اینم همون جواب بالا😐

۱۱- بله

۱۲- راستش منو نکشینا . ولی هنوز فنشون نشدم😐نه اینکه دوستشون نداشته باشم ، اصن هنوز آهنگا و ایناشونو درست گوش نکردم . عذر میخوام سعی میکنم به زودی بهتر بشناسمشون😐

۱۳- برای سومین بار ، همون جواب بالا😐 ( نمیدونم چرا احساس میکنم وقتی این کامنتمو بخونین قراره ازم بدتون بیاد😐 ) 

۱۴- در حد فن نه . ولی خیلی دوستشون دارم به نظرم توی گروه های دخترونه واقعا سبک و دنس و خوانندگی و رپ و همه چیشون بی نظیره .

۱۵- همه ی آلبوم و آهنگ های وان آس انقدر فوق العادن که به نظرم باید هرکدوم حداقل بیست سی تا برد داشته باشن .

۱۶- امممم😐 در این بار مطمئن نیستم😐

۱۷- با اینکه هنوز کامل با اخلاقاشون آشنا نشدم ولی فکر کنم لیدو .

۱۸- فکر کنم آلبوم lived . آخه از همه بیش این آلبومو دوست دارم .

۱۹- کاور ریون از the truth untold بی تی اسو خیلییییییی خخخییییلللییی دوستتتتت دارممممم اصن بی نظیرههههههههه از فوق العاده هم اونو ترهههههه .

۲۰- هرچند همه ی آهنگای وان آس خوبه ، ولی اگه بخوام یکی رو انتخاب کنم ، تو بی ار نات تو بی .

۲۱- بازم همون تو بی ار نات تو بی .

۲۲- یه نفر😐 ( اینجا دیگه احساس میکنم دوست دارین خفم کنین😐 )

۲۳- من خودم از سبک اجرای no diggity بیشتر خوشم میاد ولی rewind هم عالیییی بود .😍😍

۲۴- no diggity و lion heart .

وای اون اجراشون که واقعا سطح رود تو کینگدامو چند برابر بالا برددددددد.
نه بابا چرا بدمون بیاد:/
پا میشی میری اشنا میشی تموم میشه😊🔪😂😂😂

تثلستثلهخ تو بی ار نات تو بیییییی😭😭هققققق بهترین اهنگگ اصااااااا

مرسی شرکت کردی
.
Tomoon,army,blink

از اول دبیوشون تومونم

دبیو که کردن فهمیدم و عاشقشون شدم

بایسم هوانوونگ هست

و بایس دومم ریونه

همه اعضا عالین پس بین رپرا و ووکال ها نمیشه انتخاب کرد چون هرکدومشون به نوبه خودش محشره

هوانوونگ هم که فداش بشم من همه چیش عشقه

خیلی از آربیدبلیو خبر ندارم اما خیلی پسرارو خسته میکنن واقعا

وان وی رو که فکر بکنم هرتومونی بشناسه ، فنشون نیستم اما دونگ میونگ رو خیلی دوست دارم

یه جورایی فن مامامو هستم(اخه من مولتی فنم)

همین کامبک دویل وااقعا باید تمام جوایز رو میبرد

کاپل مورد علاقم کاپل واقعی و اصلیه واناسه ، ریونوونگ عاشقشونم اما شیپ نمیکنم

سوهو بعضی وقتا بدجنس میشه و لیدو هم عصبانی ، دوتاشون هم در عین حال مظلوم ، نمیشه گفت

همه آلبومارو یه جا😂

آهنگ مورد علاقه.... دقیقا همشون ، عاشق همه آهنگهاشونم

شاید a song written easily یا to be or not to be رو پیشنهاد بدم البته همشون جذابن

خب من توی سروش اولین کانال واناس رو دارم ، اوایل که طرفدارای واناس کم بودن زدمش و ممبرهاش خیلی کم بود اما خداروشکر الان ۱۰۰ و خورده ای نفر ممبر داره و دو سومشون رو خودم تومون کردم غیر از چندنفری که خودشون تومون بودن

هر دو عالی بودن

آهنگ مورد علاقم از دویل....

خب همه عالی بودن واقعا نمیتونم بگم اما آهنگایی که خیلییی بهم حس خوبی میدن incomplete و rewind هستن

مرسی به خاطر سوالات عالی بودن😍😍😍

سلککملسثنمکسثل تومون قدیمیییییییی😭😂
ماجرای ریهوان یادته؟😐😂

والا ما یدونه بتونیم بخریم از سرمون هم زیاده..همشون که دیگه..👩🏼‍🦯😂💔

مرسی از اینکه شرکت کردی😂💛
Yas ❤️ARMY

Hi

1-  6 ماه

2- یه بار داشتم تو آپارات میگشتم موزیک ویدیو های A Song Written Easily  و Twilight رو دیدم و جذبشون شدم

3- جذب برترین گروه های کیپاپ که ام نت جلوش زانو میزنه

4-لیدو

5- شیون

6- هر دو (واقعا سخته)

7-بازم هردو (بازم سخته)

8-دنسش

9-اینکه ام نت باهاشون مشکل داره

10- همه چیشون (خیلی راجب آربی دبلیو نمیدونم)

11-آره

12- 2 ماهه 

13- کیا

14- صد در صد مگه میشه فنشون نشد

15-Lived 

16- خیلی اهل کاپل کردن نیستم ولی شیون و لیدو 

17- سوهو XD

18- آلبوم Devil

19- then now and forever (خیلی قشنگ خوندن)

20- A Song Written Easily

21- A Song Written Easily و To Be Or Not To Be

22- 6 نفر

23-هر دو چون واقعا قشنگن

24- بازم همش چون واناس هر آهنگی که بسازه رو نمیشه دوست نداشت

 

مرسی شرکت کردیییییییییی.
با جواب 24 خیلییی موافقمممممممممم😂😂😍
lisa kpop

سلام به فن های گروه oneusمیگن تومون درسته؟؟

من نمیدونستم عجب فن گرلی هستم من 

اره 😂💛
جررر😂😂😂
Fatikpoper

1 تقریبا دو سال

2یادم نی•-•...

3همون جایی ک لیاقتشو دارن:))) ♡☆!~.. 

4عایم عم او تی سیکس

5عااای عممم اوووو تیییی سییییکس😂❤💫

6تببتقتبخی..هردو:/

7دزنبر..هعق..شعور داشته باش..من نمیتونم بینشون یکیو انتخاب کنم🙂💔

8یاااااا با قد بچم شوخی نکنننن😂💔..ولی خب قدشو خیلی دوس درم کوشول موشولوی کیوتم😂🙂❤

9عوممممم..نمد والا

10..اینم نمد

11یح

12نمد..شاید س چار ماهی شده باشه:/

13برای بار سوم میگم عای عم او تی سیکس🙂😂❤

14نچ حقیقتا زیاد از اهنگاشون خوشم نمیاد•-•

15بنظرم اهنگ لیت..هیق

16شیون و ریهوان..هعق😀😀😀

17سوهو😂💔💫

18دوییییییییلللللل😭😭😭❤❤❤

19 کاور ریون از اهنگ the truth untold🙂🙂❤❤

20اهنگ lit و now و rewind

21قطعا یا لیت یا تو بی عور نات تو بی یا رِویند

22 س چار نفرو😂🙂❤

23 وای لاوصب این چ سوالیه میپرسی هردوش عالی بوووود😭😭😭❤❤❤

24عمممم...رِویند و وات یو دویینگ•-•♡☆!~

مرسی شرکتتت کردییییییییی
به خدا سوال دیگه به ذهنم نرسید😐😂 با شعورم چیکار داری دخترم 😂😂😂
.
تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

اتفاقا هم میخواستم وان وی رو بشناسم هم وان اس(درست نوشتم دیگه؟)

بله کاملا صیحیح😂😍
موفق باشی
پیشنهاد میکنم زودتر بشناسی..
چون با توجه به تجربه ی 99 درصد تومونا همه از اینکه دیر تومون شدن پشیمون بودن (یه روز هم یه روزه😂😐)

.
❤Kpoper❤ multifan❤

" نه بابا چرا بدمون بیاد:/

پا میشی میری اشنا میشی تموم میشه😊🔪😂😂😂 " 

 

 

توی این جملتون یه مهربونی و همزمان تهدید خاصی احساس میکنم😂😂😂😂

افرین😂😂
دقیقا منظورمو درک کردی
.
Fati

خودت هم جواب بده♥♥♥♥

1-چند وقته تومون شدین؟1 ساله

2-چطور تومون شدین؟از قبل فن ریون بودم، بعد فهمیدم دبیو کرده ، اومدم با پسرا اشنا شدم و ...

3-به نظرتون در اینده کجان؟اون بالابالاها:)

4-بایستون؟ریون

5-بایس رکر؟..

6-وکال گونهی یا سوهو؟سبک گونهی رو بیشتر دوس دارم 

7-رپ ریون یا لیدو؟رپ ریون پسندمه😐😂

8-دنس هوان وونگ یا قدش؟قدش

9-چیه کمپانی ار بی دبلیو برای وان آس بده؟فشار به پسرا ، عین ادم پروموت نکردن وان اس

10- چیه کمپانی براش خوبه؟کم نیستن..

11-وان وی رو میشناسین؟یس 

12-اگه اره چند وقته فنشونی؟یه ماه کمتر از وان آس

13-بایست کیه؟وان وی یه جوریه ک نمیتونم ازشون بایس انتخاب کنم، هر بار یکیشون بایسم میشه، در حال حاضر، یونگهون

14-فن مامامو هستین؟یسسسسس

15-به نظرت کدوم کامبک حقش بود برد داشته باشه? اوم، بیشتر از همه به نظر من البوم دویل حق برد داشت

16-کاپل مورد علاقت از وان آس؟سودو

17-تو دعوای بین سوهو و لیدو کدوم یکی مظلوم تره؟لیدو

18-بخوای البوم بخری ، کدومو میگیری؟lived

19-کاور مورد علاقت از پسرا؟تالکینگ تو ده مون : سوهو + همه موزیک کاورای ریون

20-اهنگ مورد علاقت؟to be or not to be

21-اگه بخوای کسیو تومون کنی کدوم اهنگو بهش پیشنهاد میکنی؟comeback home

22-چند نفرو تونستی وارد فندوم کنی؟نمیدونم

23-تو این کامبک..پروموشنای no diggity رو بیشتر دوس داشتی یا rewind؟rewind

24-اهنگ مورد علاقت از البوم DEVIL?

Rewind


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
وان آس یه ستارس★
اگه شما حمایت کنین✌✊✊
بیشتر میدرخشه★♥★

Start:27 January 2021
---------------------------
👈 Main web: 👉 ONEUS.BLOG.IR