ONLINE

خوش اومدین به سرزمین تومون ها

TOMOON LAND

  • ۰۴:۲۱

وب اصـــــــــلــــــی:   ONEUS.BLOG.IR

 (برای ورود به وب ، روی آدرس کلیک کنین)

وب اصلی دارای آرشیور همه ی مطالب مربوط به وان آس از جمله آلبوم ها موزیک ویدیو ها ، برنامه ها ، استیج ها ، کاور ها و ...

اینجا هم آموزش رای گیری ها و بعضی از کارهایی که برای ساپورت وان آس باید انجام بدیم قرار داده میشه (برای کسایی که تلگرام دسترسی ندارن ولی دوس دارن پسرارو حمایت کنن!)

منبع مطالب:

 ONEUS_IRAN

  • ۱۴۴
❤Kpoper❤ multifan❤

وای خیلی خوب شد که این وبو زدین😊😍

من هرجایی که شما باشین ازتون حمایت میکنم فایتینگ😊😊😊

سعی میکنم همیشه هم نظر بذارم براتون😊❤

عه چطور پیداش کردی؟😂😂😂
هنوز تو وب اصلی نگفتم که😂😂
به به تومون فعال😂✊🤝👌
مرسی حمایت میکنی🙂🙂🙂😘

❤Kpoper❤ multifan❤

توی نظرات وب p1harmony دیدم😂😂

پارهههههه😂😂😂😂
❤Kpoper❤ multifan❤

پس چی فکر کردین 😂😂

من نظرات همه ی وبا رو میشینم دونه دونه میخونم😂😂

یه جورایی مثل تفریحه واسم وقتی علافم😂😂😂

پس حواسم باشه دیگه جایی کامنت بد نزارم 😂😂😂😂😂😂
Sahar

عرررررررررررر یه وبلاگ دیگه 😂👌

آخ جون 😂👌🌙💙

Fighting 😍💕💜

😂😂😂😍😍

مرسیییییییی از حمایتتون😍😍😍
❤Kpoper❤ multifan❤

خب دیگه رسما توی وب اصلی هم اینجا رو معرفی کردین😊😀

بعدها یادتون نره که من اولین کسی بودم که توی این وبلاگ کامنت گذاشتما😂😂❤❤

بله بله
دخترم یا پسرم(هر کدوم که هستی دیگه:) اولیش اقای کوشا ساعدی بود 😂😂😂که ازمایشی بود و پاکش کردم😂😂😂😂😂
ولی در کل یادم میمونه:)))
ممنون از حمایتت
김 네긴

چه قالب قشنگ و ارامش بخشی داره اینجا😍

عاشق قالبش شدم😍😍

واقعاا؟؟؟؟ مرسی😍😍
ولی.. کار خودمه دیگه😎😎 چیز بد ازش انتظار نمیره😎😎😎
❤Kpoper❤ multifan❤

عه من باید با اون آقاهه یه صحبتی بکنم این افتخارو از من گرفت😂😂😂

من دخترم😂

نه 
اون اغاهه کارشه😂😂😂😂😂

خب پس دختر جانم😂😂😂
ناشناس

دستتون دردنکنه ممنون 

😍😍😍😍
ناشناس

دستتون دردنکنه ممنون خسته نباشید

سلامت باشین:)))
김 네긴

فک کنم دومین باره ک قالب درست میکنی 😂

خوب حرفه ای شدیا 😍😂

😂😂😍اره
😂😂😂بله بله... من یه چیزی رو بخوام تا اخرش میرم...فعلا تازه شروع کردم..ایشالا بعدا عین ادم یاد میگیرم
Tomoon,army,blink

سلااامممم ، چه وب زیباااایی ، مرسیی خیلی پرفکته👌

ممنوننننننننن:)))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
وان آس یه ستارس★
اگه شما حمایت کنین✌✊✊
بیشتر میدرخشه★♥★

Start:27 January 2021
---------------------------
👈 Main web: 👉 ONEUS.BLOG.IR